Firkálmánia

Firkálmánia

Ovis sztorik, avagy a titoktartás nehézségei

2017. október 28. - Firkálmánia

A szokásos dekorációgyártást műveltem az oviban, amikor becsatlakozott hozzám egy kis földszintes csöppség a babákok közül. Beszélgettünk, megtudtam róla például, hogy a rózsaszín a kedvenc színe, három éves, és ennyiben köbö ki is merült picúr tudása a róla szóló adatok szintjén.
Szóba került a farsang, mint aktuális téma, mire a lányka ezt aranyköpködte nekem, összehúzott szemöldökkel, komoly arcocskával:

Nem mondom el, hogy pillangó leszek farsangon, mert titok. De ha jó leszel, akkor majd halkan megsugdosom a füledbe...

Jó voltam. Szóval aznap még vagy hússzor meghallgathattam eme hatalmas titkot

Előzmények itt, itt és itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmania.blog.hu/api/trackback/id/tr7812944563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása