Firkálmánia

Firkálmánia

Alma, mint zöldség

2017. május 02. - Firkálmánia

 

 Tesóimmal körülvéve ültem este a szobában, miközben versenyt ásítoztunk, pedig még csak kora este volt. De hát ez családi vonás, úgy látszik, ha tanulásról van szó, akkor rövidesen jön a szundi üzemmód... Szóval kis egoistaként kijelenthetem, hogy nem az én becses személyem volt az oka a bealvási próbálkozásoknak (legalábbis remélem...).

Ott ücsörögtünk, amikor is feljött az a téma, hogy az egyik öcsém nem szereti a zöldségeket. Tudom, tudom, naaagyon fáradtak voltunk... Innentől viszont kezdett érdekessé válni a témához hozzáfűzendő mondanivalók váltakozása. Én csak, mint csendes megfigyelő, nem szóltam bele, hagytam öcséimet kibontakozni. Így zajlott a párbeszéd:

  -  Hát tudjátok, én nem szeretem a zöldségeket. Sőt, soha nem is eszem semmi zöldséget, mert hát különben is, az pfúúúj...

  -  De én ezt nem hiszem... Múltkor is, amikor volt itthon alma, meg körte, akkor is egy csomót ettél belőle, és a mandarint is szereted, szóval ne hazudj!

  -  Jólvannaaa, de az akkor vooolt...

Na ennél a pontnál nagy nehezen kinyitottam a szemem, hiszen ezért már érdemes felébredni. Amikor felvontam a szemöldökömet, és megkérdeztem tőlük tök komolyan, hogy ők vajon hányasok bioszból, mert bár én sem vagyok egy bioszzseni, nade még nekem is magas kicsit a mandarin, mint zöldség... Najó, persze, biztos igazuk van, hiszen valamikor az is volt zöld, meg hát az almának és a körtének is van olyan életszakasza, meg fajtája, ami zöld, dehát...

Eme emelkedett témájú beszélgetés megkoronázása volt, amikor a kis drágák nem értették, hogy mit akarok tőlük, és hogy hogy jön ide a biosz... 

Reggelre kelve... Asszem kijelenthetem, az alvás csodákra képes. Meglehetősen nagy bioszos eltérések vannak a fáradt és az éber állapotban kinyilatkoztatottak között.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmania.blog.hu/api/trackback/id/tr8512410251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása