Firkálmánia

Firkálmánia

Ovis sztorik, avagy szupermennek lenni jó

2017. november 14. - Firkálmánia

Gyanútlanul vagdosom a dekorcuccokat (csak gondolatban akarom már inkább kivagdosni az ablakon ezt az extrémen uncsi feladatot), amikor hirtelen megölel valaki, aztán ezt mondja:

  - Pankaóvónéni, majd én megcinálom azt az álajcot, mejt nehogy elvágd az ujjackádat!

Erre odagyűlik a többi drágaság is, majd rövid időn belül kiosztják egymás között a feladatokat, majd összevesznek rajta, én meg nagyon nevetek. Végül az egyik elmarja az ollót, ami épp csak kicsivel nagyobb, mint ő, hatalmasat nyög, kipottyan a kezéből az olló, összerogy, és csak picit liheg ettől a megerőltető cselekvéstől... Rám néz döbbenten.

  -Te ezt elbíjod?- kérdezi, körülbelül olyan meglepődve, mint én szokok dogáknál meg felelésnél, amikor felébresztenek miattuk, majd csillogó szemmel, csodálva engem kinyögi:

  - Fú, te nagyon ejősz vagy... Ha majd nagy leszek, én isz olyan ejősz akajok lenni...

Mondanom se kell, hogy ez, hogy elbírtam azt az ollót, megalapozta a tekintélyemet...

Előzmények itt, itt, itt és itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmania.blog.hu/api/trackback/id/tr4012939807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása