Firkálmánia

Firkálmánia

Itt vagyok ragyogok

2017. március 06. - Firkálmánia

Sziasztok, Panka vagyok.

Bölcsész, és tudom, ez volt az a pont, amire mindenki elkattintott innen. Ha mégse, és sztereotípiát szeretnél, igen, iszom. És igen, ihatsz velem. Persze csak ha te fizetsz, hisz a mekis sültkrumplisütés nem fizet túl jól. 
De ha sztereotípián kívülit vársz, csak próbáld ki, hogy adsz csokit, és leszek kiscicád/kiskutyád/gyereked/felnőtted/kaktuszod/amitakarsz-od. Öriszerit fogadok.

Egy téma van csak, amiről képtelen vagyok beszélni, az a bemutatkozás, ez mostanra asszem látszik is. Ezen kívül egy dolgot tudok, hogy Murphy kegyeltjének lenni kifejezetten szórakoztató. Mondjuk nekem nem annyira, de a reakciók alapján másoknak eléggé. 

A blogot azért csinálom, mert nekem is kell egy ilyen, ha már mindenkinek van, szóval kell és kész. Amúgy a célom a szórakoztatás. Leginkább a sajátom, de ha titeket is sikerül, annak külön örülök. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmania.blog.hu/api/trackback/id/tr3612316705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli Nyecka 2017.03.06. 15:31:11

Szimpi cuccos :)
Tiszta Pankàs eddig de Pankàhoz kepest rövid :)
és a mekis sültkrumli csokival fröccsel mennyei reggeli lehet
Sok sikert a firkàlàshoz :)
süti beállítások módosítása